Vissza

GYIK


Kérjük, tekintse meg az oldalon található leggyakrabban felmerülő kérdések listáját.


Összegyűjtöttünk pár fontos kérdést, amely az Ön számára is hasznos lehet.

Amennyiben nem talál választ kérdéseire, ügyfélszolgálatunk az alábbi elérhetőségeken szívesen áll rendelkezésére.


Gyakran ismételt kérdések témakörei

 

     

 


Információ és értékesítés

Termék elérhetősége, hol láthatom, hogy a kiválasztott termék a webáruházban elérhető, van-e raktáron?

Weboldalunkon minden termék adatlapján, illetve a találati listán a készletre ráhúzva a kurzort, lebegő ablakban látható, hogy raktárról vagy megrendelésre tudjuk a terméket biztosítani. Fontos, hogy a rendelések szállítási ideje a termék adatlapon feltüntetett leghosszabb szállítási határidővel egyezik meg.

Nem tudom elérni az ügyfélszolgálatot, és választ sem kaptam még!

Előfordul, hogy időközönként megnövekszik az ügyfélszolgálatunk forgalma. Ezért hosszabb a várakozási idő és később tudunk válaszolni az üzenetre vagy telefonhívásra. Mindent megteszünk annak érdekében, hogy ügyfélszolgálatunk mihamarabb vásárlóink rendelkezésére álljon. Kérjük próbáljon meg telefonon elérni bennünket, vagy a további elérhetőségeink valamelyikén.

Nem kaptam meg a visszaigazoló e-mailt a rendelésemről, mi a teendő?

A visszaigazoló e-mail kiküldése pár percet vesz igénybe miután a rendelés leadásra került. Amennyiben hosszabb idő elteltével sem érkezik meg, érdemes megnézi a levelező spam mappáját is, hátha automatikusan kéretlennek nyilvánította, ha úgy sem találja, akkor az ügyfélszolgálattal szükséges felvenni a kapcsolatot.

Webáruházunk ügyfélszolgálata az alábbi elérhetőségeken készséggel áll rendelkezésre:

E-mail: webshop@autoentral.hu

Telefonon: +36 62 800 800

Ügyfélszolgálatunk telefonon az alábbi időszakokban érhető el:

hétfőtől péntekig: 7:30 - 18:00

szabadnap: 8:00 - 12:00

Ünnepnapokon ügyfélszolgálatunk nem érhető el!

Áruházaink elérhetőségéhez kattintson ide.

Mennyi kedvezményt kaphatok?

A termék mindenkori kiskereskedelmi árából csak regisztráció után jár kedvezmény. A kedvezmény mértéke függ az adott termék csoportbesorolásától (pl.: akkumulátorok, kenőanyagok, technikai spray-k, stb. esetében csak kisebb kedvezményt tudunk biztosítani).

Az egyedi árral ellátott, termék megnevezésben „*AKCIÓS” jelölésű cikkek árából további kedvezményt NEM tudunk adni.

A lengéscsillapítók ára 1 darabra, vagy 1 párra vonatkozik?

A lengéscsillapítók ára mindig 1 darabra vonatkozik, attól függetlenül, hogy a webáruházban szereplő képillusztráción hány darab lengéscsillapító szerepel. Lengéscsillapítót csak párban szabad cserélni.

A féktárcsák ára 1 darabra, vagy 1 párra vonatkozik?

A féktárcsák ára mindig 1 darabra vonatkozik. A féktárcsát csak párban szabad cserélni, és csak párban lehet vásárolni.

Személyautóknál a fékpofák, fékbetétek ára 1 darabra, vagy 1 párra vonatkozik?

Személyautóknál a fékbetét, fékpofa ára mindig 1 készletre vonatkozik, azaz 4 darab fékpofát vagy fékbetétet tartalmaz, ami 1 tengelyre elegendő.


Fizetés

Autó Centrál üzleteiben mivel tudok fizetni?

Készpénzzel és bankkártyával lehetséges a fizetés. Amennyiben további kérdése merülne fel, kérjük, keresse azt az üzletünket, ahol vásárolni szeretne!

Mivel tudok fizetni a futárnak?

„Kiszállítás postai utánvéttel” szállítási mód esetén csak készpénzzel tud fizetni a helyszínen átvételkor.

„Autócentrál kiszállítás” szállítási mód esetén alapesetben csak készpénzzel tud fizetni a helyszínen átvételkor. Egyedi szerződéses partnereink viszont külön meghatározott fizetési móddal.

Mikor kapom meg a számlát a rendelésemről?

Az eredetileg kiállított számlát minden alkalommal beletesszük a csomagba. Egyedi kérés esetén külön e-mailben is van lehetőség annak elküldésére.

Átutalással is van lehetőség fizetni?

Szerződéses partnereinknek egyedi vizsgálat alapján lehetőség van halasztott fizetési módra is, amit a szállítói szerződésben rögzítünk.


Megrendelés

Milyen szállítási módok közül tudok választani?

A termékek kiszállítását a Magyar Posta Zrt. logisztikai partnerünk és munkatársaink a hét minden munkanapján végzik.

Kiszállítás postai utánvéttel:

Amennyiben a megrendelt termék készleten van, szállító partnerünk a rendelést várhatóan 1-3 munkanapon belül teljesíti.

Autócentrál kiszállítás:

Amennyiben a megrendelt termék készleten van, munkatársaink a meghatározott szállítási körök alapján viszik ki Szegeden és környékén.

Személyes átvétel:

A weboldalunkon megrendelt termékeket átveheti Algyői úti vagy Szent István téri üzleteinkben is. A webáruházunkban a rendelés és készletinformáció alapértelmezetten az Algyői úti üzletünkre vonatkozik, ha Szent István téri üzletünkben szeretné átvenni rendelését, akkor azt a rendelés elküldésénél a „Megjegyzés” mezőben kérjük tüntesse fel!

Mikor kapom meg a rendelésemet?

A várható szállítási idő a termék adatlapján megtalálható. A terméket a beérkezését követően személyes átvétel esetén átveheti Algyői úti üzletünkben (kivételt képez az előre jelzett Szent István téri üzletünkben kérvényezett átvétel), Autócentrál kiszállítás esetén munkatársaink a meghatározott szállítási körök alapján kiviszik, illetve postai utánvét esetén amint a rendelést összekészítettük és átadtuk logisztikai partnerünknek (MPL), Ők kézbesítik a következő munkanapon napközben.

Felhívjuk figyelmét, hogy a visszaigazoló e-mailben megadott szállítási információnál pontosabb időponttal nem tudunk szolgálni, valamint rendelésének a várható szállítási ideje a termék adatlapon feltüntetett leghosszabb szállítási határidővel egyezik meg.

Milyen időpontokban történik a kiszállítás az adott napon?

Postai utánvét esetén a termékeket hétköznap 8-17 óra között szállítja ki logisztikai partnerünk. Kétszer kísérlik meg a kiszállítást, amennyiben ez sikertelen, a csomag 5 napig átvehető az értesítésben megadott Postán.

Hol tudok tájékozódni a vásárolt termékkel kapcsolatos fontos tudnivalókról?

A gyártók a használati útmutatójukban, termékismertetőben, vagy az azokban hivatkozott internetes címen, kötelesek megadni minden alkatrészre vonatkozó szükséges tudnivalókat, továbbá a jogszabályok által előírt egyéb információkat. A termék adatlapján alap információkat találhat az adott alkatrésszel kapcsolatban. Egyéb felmerülő kérdés esetén bátran keresse fel üzleteinket, és kérjen segítséget értékesítő kollégáinktól.


Visszaküldés

14 napos elállás feltételei

A 14 napos elállásnak megfelelően a visszavett termékeknek az alábbi feltételeknek kell megfelelnie:

Sértetlen, hibátlan, ép, karcolásmentes, elszíneződéstől mentes, szagmentes, tiszta, szennyeződéstől mentes, eredeti csomagolással kell rendelkeznie (nem szakadt, nem ázott csomagolás, normál felbontással járó sérülés elfogadott), valamint az összes eredeti tartozékával rendelkezzen (ami szintén ép, hibátlan, tiszta, karcolásmentes, szagmentes, elszíneződéstől mentes legyen). Kenőanyagok, gépjármű adalékok, technikai spray-k esetében a megkezdett csomagolású termékeket (pl.: bontott kupak kenőanyagoknál, kioldott szórófejű spray-k, stb.) biztonságtechnikai okokból nem áll módunkban visszavenni! Bővebb információ Általános szerződési feltételeinkben olvasható.

14 napos elállás után postáztam a terméket. Ilyen esetben megkapom a postázás költségét?

Nem. A 14 napon elállás esetén a termék Autó Centrál Kft.-hez történő visszajuttatásának költsége a vásárlót terhelik. Illetve a 14 napon túli visszáruk jóváírása során levonást alkalmazunk.

Betétdíjas termék cseredarabját hogyan küldjem vissza, mik az elbírálás feltételei?

Cseredarabot csak megadott módon és formában tudjuk elfogadni. Ezeket a feltételeket a beszállítók és gyártók követelik meg, szigorúan betartatva minden pontot, melynek eleget kell tenni. A visszavásárlást egy állapot felméréshez kötik, ami alapján eldöntik a termék felújíthatóságát. A sikeres elbírálás után cégünktől való visszavétel esetében a betétdíj árát jóváírjuk ügyfelünknek. Elutasított betétdíjat nem áll módunkban jóváírni és azt az elutasítás tényével közlő dokumentummal visszajuttatjuk ügyfelünknek (erről tájékoztatást is ad ügyfélszolgálatunk).

Nem megfelelő alkatrészt rendeltem, mi a teendő?

Kérjük, jelezze felénk a visszaküldési szándékát minél előbb az info@autocentral.hu e-mail címre küldött levéllel, vagy a 06-62-800-800-as telefonszámon. Kollégáink felveszik Önnel a kapcsolatot egyeztetés céljából.

Sérült, hibás terméket kaptam, mi a teendő?

Amennyiben online rendelése során hibás, sérült terméket kapott, kérjük vegye fel a kapcsolatot Ügyfélszolgálatunkkal. Az ügyintézéshez kérjük, írja le pontosan a hibát: mit, mikor, milyen módon észlelte. Kérjük, a sérülésről küldjön fotókat az info@autocentral.hu e-mail címre.

Vagy a terméket (az összes tartozékával ha van) és a kapott dokumentumokkal együtt beviheti bármelyik üzletünkbe, ahol kollégáink készséggel állnak rendelkezésére.


Garancia/csere

Milyen jogok illetnek meg garanciális igény alapján?

Webáruházunk hibás teljesítése esetén a vállalkozással szemben kellékszavatossági igény érvényesíthető a Polgári Törvénykönyv szabályai szerint.

A megfelelő dokumentumok biztosítása és garanciális bejelentő űrlapot mellékelve, a pozitív elbírálás esetén kötelesek vagyunk a garanciális termék árát visszatéríteni.

Milyen egyéb feltétele van garanciális jogaim érvényesítésének?

A teljesítéstől számított 1 éven belül a garanciális igény érvényesítésének a hiba közlésén és a megfelelő dokumentumok leadásán túl nincs egyéb feltétele. A teljesítéstől számított 1 év eltelte után már nincs lehetőség a garanciális ügymenet megkezdésére.

Milyen határidőben érvényesíthetem garanciális igényemet?

A szerződés teljesítésétől számított határidő egy év. Minden általunk forgalmazott termékre 1 év garanciát biztosítunk, ezen az időszakon belül lehet a garancia folyamatát elindítani és érvényesíteni. A garanciális elbírálást nem cégünk, hanem az adott beszállítónk végzi független módon. Pozitív elbírálás esetén a termék akkori vételárát teljes egészében megtérítjük ügyfelünk számára. Csere, beszámítás nincs. A garanciális termék helyett van lehetőség ugyanolyan, vagy annak megfelelő más termék vásárlására, de beszámítani nem tudjuk, csak az elbírálás végén utólag jóváírni a lejelentett terméket.


Személyes adatok

Hol tudom megváltoztatni a személyes adataimat, jelszavamat?

Személyes adatokat (számlázási cím, e-mail cím, jelszó, stb.) bármikor meg lehet változtatni. Ügyfélfiókba való belépést követően a jobb felső sarokban az "Adataim szerkesztése" gombra szükséges kattintani, majd kiválasztani az "Adatok mentése" lehetőséget.

Meglévő fiókját nem lehet céges fiókra állítani. Ha ugyanazt az e-mail címet szeretné használni amivel korábban regisztrált, ebben az esetben törölje meglévő fiókját, majd regisztráljon újra céges adatokkal.

Regisztráció nélkül is tudok rendelni?

Nem, regisztráció nélküli vásárlásra nincs lehetőség. A vásárlás folyamatát csak regisztrációt követően lehet végig vinni. A kosár tartalma megtekinthető, a rendelés viszont addig nem lehetséges.

Hogy tudok bejelentkezni?

Webáruházunk honlapján a jobb felső sarokban található "Belépés"-re kattintva, a "Bejelentkezés" felugró ablakban van lehetőség a bejelentkezésre. Korábban regisztrált e-mail címre és jelszóra lesz szükség a fiókba való belépéshez. A megadott adatok után a "Bejelentkezés" gombra kell kattintani.

Hol tudok regisztrálni?

Webáruházunk honlapján a jobb felső sarokban található "Belépés"-re kattintva, a "Bejelentkezés" felugró ablakban van lehetőség a regisztrációra. Az űrlapon megadott adatok, illetve a *-al jelölt mezők kötelező kitöltése után a "Fiók létrehozása" gombra kell kattintani. Rendszerünk a megadott e-mail címre kiküld egy megerősítő levelet, amelyben megtalálható megerősítő linkre kattintva már beléphet és rendelhet is.